For over two years, English language assistants from the USA have been visiting our school annually to support English language learning and share their knowledge of the American culture. On the 14th of December 2023 and the 16th of January 2024, two young inspiring  language assistants visited our 8th grade classes. Tiffany from Hawaii told us a lot about her life in her home country and we even learned a traditional Hawaiian dance.
Emily Wong from California shared insights about California, her university studies, family traditions, and answered our students’ questions. We would like to express our gratitude to Emily and Tiffany, as well as to the Fulbright Program.
Seit über zwei Jahren besuchen jährlich englische Sprachassistenten aus den USA unsere Schule, um das Englischlernen zu unterstützen und über die amerikanische Kultur zu sprechen. Am 14. Dezember 2023 und 16. Januar 2024 besuchten zwei junge und inspirierende Sprachassistenten unsere 8. Klassen. Tiffany aus Hawaii erzählte uns über das Leben in ihrem Heimatland und wir lernten sogar einen Hawaiianischen Tanz.
Emily Wong aus Kalifornien erzählte von Kalifornien, ihrem Universitätsstudium, Familientraditionen und beantwortete die Fragen der Schüler. Wir möchten Emily und Tiffany sowie dem Fulbright-Programm unsere Dankbarkeit aussprechen.